Optimaliseer Online Customer Experience

Kijk mee met uw klant, leer en groei!

Customer Experience Management
(Powered by IBM Tealeaf®)

Customer Experience Management
(Powered by IBM Tealeaf®)

Tealeaf Customer Experience on Cloud biedt de unieke mogelijheid om alle klantinteracties real-time vast te leggen, te analyseren, rapporteren en terug te spelen. Dit biedt online marketeers en digital analysts een rijkdom aan nieuwe inzichten, in aanvulling op andere digital analytics oplossingen, zoals:

  • Inzicht in het klantgedrag
  • Pro-actief herkennen van negatieve trends
  • Obstakels ontdekken en oplossen
  • Prioritisering van website optimalisatie op basis van financieel inzicht
De oplossing is breed toepasbaar in de e-commerce organisatie en beperkt zich niet alleen tot online marketeers en digital analytics. Ook het IT team, Usability experts, Fraude specialisten en het Customer Contact Center kunnen direct met de inzichten aan de slag.
Voor meer informatie over Tealeaf, download hier de whitepaper of neem contact op voor een demo op. 

Customer Experience Management Consultancy by Pageload

De Customer Experience Consultants van Pageload werken, on-site of remote, nauw samen met uw digital analytics team om uw online doelstellingen te behalen en te overtreffen. Op basis van de inzichten van Tealeaf en op basis van diepgaande kennis en ervaring met e-commerce bieden zij benchmarks en best practices ten aanzien van het gedrag van uw online bezoekers, waarmee snel de juiste stappen kunnen worden gezet om de website en conversie te optimaliseren.

Dienstverlening
Pageload biedt Customer Experience management Consultancy Diensten op basis van IBM Tealeaf Customer Experience on Cloud aan ieder e-commerce of andere online klantgedreven organisaties, ongeacht de omvang.

Start pakket
Het start pakket omvat de licentie en implementatie van Tealeaf Customer Experience on Cloud binnen het webapplicatie platform met basis functionaliteiten voor analyse, alerting, reporting en replay van een vooraf overeengekomen online bedrijfsproces. Uiteraard worden gebruikers uitgebreid getraind voor het gebruik van de oplossing.

Start-Plus
Het start-plus pakket omvat, naast de onderdelen van het start pakket, oa de uitrol van de toepassing naar meerdere online bedrijfsprocessen, uitbouw van alerting en rapportage functionaliteiten en Best practice analyse en consultancy.

Analyse & Support
Maatwerk pakket voor levering van consultancy en support bij bestaande gebruikers van Tealeaf. Dit pakket kan worden ingericht naar behoefte van de klant. 

Benefits Tealeaf:
  • Stijging online omzet: 3,5%
  • Klantretentie: +1%
  • Kortere tijd IT probleemoplossing: 80%