Consultants in customer experience

Een optimale online klantbeleving zorgt voor hogere conversie en tevreden klanten die blijven terugkomen. 

De website performance & customer experience consultant

Pageload is expert in mobiele en desktop website performance en biedt professionele en betaalbare test, monitor en customer experience optimalisatie consultancy diensten die concreet resultaat opleveren.

Onze ervaren performance consultants beschikken over alle kennis, ervaring en tools om de klantbeleving van uw bestaande óf nieuwe e-commerce omgeving te optimaliseren, zodat u nóg meer bezoekers kunt converteren naar tevreden klanten die keer op keer terugkomen.

 

Aanpak

Onze aanpak is simpel en doeltreffend

Stap 1 :
Inzicht
Ieder traject start, na een uitgebreide intake, met het krijgen van inzicht in de huidigeprestaties van de website en waar mogelijke bottlenecks in uw web applicatie goede resultaten in de weg zitten. Afhankelijk van uw vraagstelling doen wij dit met performance- en loodtesten, analyse van uw monitoring data of door het inzetten van customer experience management tooling.

Stap 2:
Optimalisatie
Op basis van dit inzicht identificeren en adviseren wij wáár in de IT infrastructuur, netwerk, code of de customer journey u kunt optimaliseren, zodat u uw bezoeker de beste customer experience kan bieden.

Stap 3:
Monitoren en optimaliseren

Optimaliseren is voor Pageload een continue proces. Na de eerste optimalisatie zullen wij met u de customer experience van uw wegomgeving blijven bewaken en pro-actief blijven op adviseren.

Pageload werkt met toonaangevende monitoring- en customer expericience oplossingen:

New Relic
New Relic biedt een uitgebreide suite van software analytics oplossingen en is
door Gartner in 2015 uitgeroepen tot leider in het segment van Applicatie Performance Monitoring www.newrelic.com

Soasta
Soasta biedt krachtige loadtesting - en performance monitoring oplossingen die een helder inzicht geven op de relatie tussen de eindgebruikers laadtijden, klantgedrag en bedrijfsdoelstellingen www.soasta.com

IBM Tealeaf
Tealeaf® is, als onderdeel van IBM, marktleider op het gebied van online customer experience management en customer behavior analyse oplossingen. De Tealeaf customer experience management oplossingen biedt letterlijk zicht op alle klant interacties op uw website en krachtige analyse, rapportage en alerting functionaliteiten waarmee bedrijven in staat worden gesteld om de online conversie, klanttevredenheid en retentie doelstellingen te behalen www.tealeaf.com 

Referenties

De experts binnen Pageload zijn onder andere eerder ingezet bij: